2022. 08. 24. - 12:07

4 segítség az MI-től, hogy jobb élményük legyen a résztvevőknek

4 segítség az MI-től, hogy jobb élményük legyen a résztvevőknek

Nem titok, hogy a technológia rohamosan változtatja meg az életmódunkat és az üzleti életünket. A mesterséges intelligencia egyre fejlettebbé válásával elkerülhetetlen, hogy az eseményszervezésre is mélyreható hatással legyen.

Íme négy módja annak, hogyan javíthatja a résztvevők élményét a mesterséges intelligencia. 
 
1. Az MI robotok válaszolhatnak a rutinszerű kérdésekre
 
A weboldalt elárasztják az e-mailek, amelyekben az eseményre, az előadókra, a napirendre és a logisztikára vonatkozó kérdéseket tesznek fel. Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolása gyakran megzavarja a rendezvénytervezést és késleltetheti a fontos feladatokat.
 
 
Egy MI-alapú bot segítségével azonban ezek a kérdések gyorsan és következetesen megválaszolhatók, anélkül, hogy értékes időt rabolnának el a tervezőktől. A botot nem érdekli, hányszor kell válaszolnia ugyanarra a kérdésre - minden személy ugyanolyan szintű szolgáltatást kap.
 
Hibrid ülések szervezésében is segít az MI
 
2. A digitális asszisztensek segíthetnek a találkozók ütemezésében
 
Az eseményszervezés egyik legnagyobb kihívása az összes résztvevő időbeosztásának összehangolása. A digitális asszisztensek segíthetnek ebben a feladatban a találkozói kérések automatizálásával és emlékeztetők küldésével.
 
Ez nemcsak időt takarít meg a tervezőknek, hanem csökkenti az elmaradt vagy késedelmes találkozók valószínűségét is.
 
 
3. Hibrid rendezvényszervező
 
Az értekezletek ütemezésén kívül a digitális asszisztensek más logisztikai feladatokban is segíthetnek, például öt perccel az értekezlet kezdete előtt szöveges üzeneteket vagy figyelmeztetéseket küldhetnek a résztvevőknek, megmutathatják, hol található az értekezlet-terem és egyéb fontos információkkal szolgálhatnak.
 
Ezáltal a rendezvényszervezőket gyakran sújtó, utolsó pillanatban jelentkező stressz egy része is megszűnik, valamint minden - virtuális és jelen lévő - meghívott részt tud venni az eseményen.
 
4. A mesterséges intelligencia alapú chatbotok felhasználhatók az eseményt követő információgyűjtésre
 
Miután a rendezvény véget ért, a chatbotok segítségével információkat lehet gyűjteni arról, hogyan élték meg a rendezvényt a jelenlevők. Ezeket az adatokat aztán elemezni lehet, hogy betekintést nyerjünk abba, mennyire jól sikerült az esemény, valamint mit lehetne javítani a jövőbeli rendezvényeken.
 
 
 
H.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.
hungarospa_logo_kicsi
gyulai_vafurdo

profight_banner.