2019. 09. 24. - 14:36

Új márkával rukkolt elő az Accor

Új márkával rukkolt elő az Accor

Az utazók manapság inkább az olyan szállodákat keresik, amelyek tisztelik őket és a környezetet – ezek az Accor hotelláncolat tapasztalatai, melyeket figyelembe véve hozta létre a greet márkát.

Napjainkban egyre inkább a környezetet és az embert tisztelő hoteleket keresik az utazók. Az Accor Hotels hallgatott az új trendekre, se ennek megfelelően hozta létre greet márkáját.
 
Az ajánlat az autentikus élményekre vágyó turistáknak készült, a környezettudatosság és a társadalmi felelősség kombinálásával, alternatív vendéglátással – írta meg a turizmusonline.hu.
 
A fenntartható turizmuson alapuló ajánlat az Accor Hotel új economy márkája, amely nem szabványosított brand. Olyan utazóknak szól, akik fogyasztásuknak értelmet keresnek s tisztában vannak azzal, milyen hatást tesznek a bolygóra – adta hírül a turizmusonline.hu.
 
Az Accor Greet a környezettudatosságra és a hotelélményre koncentrál
Az Accor Greet a környezettudatosságra és a hotelélményre koncentrál
 
Az Accor Csoport különleges részének tekintett greet 2019 elején alakult, rugalmas üzleti modelleket kínál partnereinek, a vendégeknek pedig új szállodai élményt.
 
Igényes alap szolgáltatásokat és közös élményeket biztosít, terei pedig nem standardizáltak, vagyis csupán pár olyan elem van, amelyeket kötelező betartani. Ilyen többek között a minden közös térben jelen levő logó vagy a szabott áron adható menü – tudatta a turizmusonline.hu.
 
Fontos, hogy a tárgyak használtak vagy ökotudatos szállítóktól származnak, de a dekorációs elemeket is értéknövelő módon hasznosítják újra.
 
Az Accor új márkájának első szállodája egyébként a burgundi bordűlőkben nyitott meg 2019 tavaszán – írta meg a lap.
 
Fotó: accorhotels.com
 
L.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.