2009. 05. 18. - 06:55

Dodge Avenger

Dodge Avenger

Az autóipari tudás csúcsa. Teljesítménye ugyanolyan finoman hangolt, mint műszaki megoldásai. Végy egy rész tiszta mérnöki tudományt, adj hozzá egy adag fejlett motortechnikát, és végül keverd hozzá a Dodge ritmusát! A végeredmény a ragyogás és az erő tökéletes ötvözete. Ez a nélkülözhetetlen középkategóriás limuzin receptje - ez az új Dodge Avenger.

Tekintse meg a Dodge Avenger videóját!

 

Négysebességes automatikus váltót is rendelhet AutoStick funkcióval, amely még simább utazást és még jobb teljesítményt biztosít - alapfelszerelés a 2.4 literes V6-os modelleken. A hatsebességes változat a 2.7 literes modellek alapfelszereltségéhez tartozik. A manuális és automatikus váltóművek előnyeit egyesítve jobb vezethetőséget, kisebb fogyasztást és nagyobb teljesítményt garantálnak.

 

Dodge Avenger

Dodge Avenger - Modern megjelenés

 

 

A 2.0 literes turbódízellel társított hatsebességes kéziváltó tökéletesen illeszkedik az erőforráshoz. Csökkenti a fogyasztást és növeli a teljesítményt.

 

Könnyen kapcsolható ötsebességes manuális váltóművel szerelik fel a 2.0 literes négyhengeres modelleket, így azok még gazdaságosabbak.

 

Műszerfal

Dodge Avenger - Komfort, kényelem

 

Az opcionális automatikus klímaberendezés kényelmesebbé teszi a vezetést. Csak a kívánt hőmérsékletet kell beállítani, és nem kell többet foglalkozni vele. A rendszer szabályozza a befújás irányát és erősségét, illetve fenntartja a beállított hőmérséklet-értéket.

 


Dodge Avenger

A Dodge Avenger ámulatba ejt!

 

Egyetlen pillantás az összetéveszthetetlen, jelképpé vált maszkra, és kiderül, hogy az Avenger azért készült, hogy ámulatba ejtsen, mély benyomást tegyen - és megfeleljen a keltett várakozásnak. Az SE változat hűtőrácsán az agresszív célkereszt színre fújt, az SXT modelleken pedig krómozott, fekete hátterű.

 

Belső

Dodge Avenger - Kényelem, nagy terek

 

A menetstabilizálót* úgy tervezték, hogy extrém helyzetekben is segítsen megtartani a jármű feletti uralmat. Az ESP érzékeli, ha a jármű elkezd megpördülni (túlkormányozott), vagy kisodródni (alulkormányozott), és megpróbálja visszaállítani a helyes pályát. Ilyenkor automatikusan szabályozza a gázt, és külön az egyes kerekeken a féket.

 

Márkafüggetlen Autó Online

 

 

Szólj hozzá a fórumon! MCOnet Fórum

További autós híreink->

 

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.

 

gyulai_vafurdo

profight_banner.