2022. 11. 29. - 09:00

Mesterséges intelligencia - Ügyfélszolgálatos robotok dolgoznak a Pittsburgh-i reptéren

Mesterséges intelligencia - Ügyfélszolgálatos robotok dolgoznak a Pittsburgh-i reptéren

Teljesen autonóm robotok kínálnak érintés nélküli kézbesítési rendszert az utasok számára Pittsburgh repülőterén.

Ügyfélszolgálaton dolgoznak robotok a Pittsburgh-i Nemzetközi Repülőtéren. A reptér együttműködik az Ottonomy technológiai startuppal, amely teljesen autonóm kézbesítő robotot nyújt a számukra.
 
Az utasoknak az Ottobot segítségével kínálnak érintés nélküli kézbesítési rendszert egy kísérleti projekt keretében.
 
Az Ottonomy a repülőtér xBridge Innovációs Központjával áll partneri viszonyban – ez a reptér technológiai próbaterepe, olyan technológiák és startup vállalkozások számára, amelyek az iparágnak kínálnak megoldásokat - és azon túl. Olvasd el: Robotok segítségével kézbesítene a norvég postaszolgálat
 
Ügyfélszolgálaton dolgoznak robotok a Pittsburgh-i Nemzetközi Repülőtéren
Ügyfélszolgálaton dolgoznak robotok a Pittsburgh-i Nemzetközi Repülőtéren
 
A régió jelentős innovációs gazdaságából merítve a repülőtér koncepcionális helyszínként szolgál valós működési környezetben működő technológiákhoz - emellett a vállalatok számára az első üzembe helyezés kísérleti helyszíne is.
 
Az önkéntes ügyfelek a PIT Airside Termináljában kijelölt átvételi pontokon rendelhetnek és vehetnek át italokat.
 
Az Ottonomy Ottobot az első teljesen autonóm robot a repülőtereken belüli kézbesítéshez s immár az Egyesült Államok és Európa számos repülőterén telepítik. Olvasd el: Már az Uber is robotkézbesítőkkel szállít ételt
 
„Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a legmodernebb technológiát alkalmazó innovatív megoldások felfedezésével és bevezetésével a legjobb vásárlói élményt biztosítsuk. A pittsburghi nemzetközi repülőtér xBridge-je kiépítette az innováció kultúráját, s nagyon izgatottak vagyunk, hogy az Ottonomyval együttműködve továbbfejlesztjük ezt a technológiát a repülőtéri környezetben – mondta Cole Wolfson, az xBridge igazgatója.
 
„A repülőterek dinamikus és zsúfolt környezetnek számítanak, tökéletes teszthelyet jelentenek az Ottobotok valós térben történő alkalmazásához – tette hozzá Ritukar Vijay, az Ottonomy társalapítója és vezérigazgatója. - Az Ottobot jelenleg az egyetlen teljesen autonóm szállítási élményt biztosítja beltéri és kültéri környezetben. Óriási érdeklődést tapasztalunk technológiánk iránt a világ vezető repülőterei és szervezetei részéről.”
 
Az Ottobotok önállóan navigálhatnak tömegben és kiszámíthatatlan környezetekben, az Ottonomy szabadalmaztatott Contextual Mobility Navigation platformja segítségével.
 
A rendszer nagymértékben skálázható és átfogó eszköztárat használ a robotflotta több helyen történő kezelésére is.
 
 
L.A.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük, add meg adataidat a hírlevélre történő feliratkozáshoz! A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik félnek át nem adjuk.
hungarospa_logo_kicsi
gyulai_vafurdo

profight_banner.